POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Ultima actualizare: 15 DECEMBRIE 2024

Această notificare de confidențialitate pentru NOTED PROEXPERT SRL („ro”) descrie modul în care și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și/sau partaja („procesa”) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), cum ar fi atunci când:

Vizitați site-ul nostru la adresa http://www.noted.ro sau oricare alt site al nostru care face legătură cu această notificare de confidențialitate

Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv vânzări, marketing sau evenimente

Aveți întrebări sau nelămuriri? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. privind confidențialitatea. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă aveți încă întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@noted.ro.

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat furnizează punctele cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul din spatele fiecărui punct cheie sau utilizând tabelul nostru de conținut de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.

Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați Serviciile noastre, putem procesa informații personale în funcție de modul în care interacționați cu noi și cu Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și funcțiile pe care le utilizați. Aflați mai multe despre informațiile personale pe care le dezvăluiți către noi.

Procesăm informații personale sensibile? Noi nu procesăm informații personale sensibile.

Primim informații de la terțe părți? Noi nu primim informații de la terțe părți.

Cum procesăm informațiile dvs.? Procesăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dvs. în alte scopuri cu consimțământul dvs. Procesăm informațiile dvs. doar atunci când avem un motiv legal valid pentru a o face. Aflați mai multe despre modul în care procesăm informațiile dvs.

În ce situații și cu cine partajăm informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți. Aflați mai multe despre când și cu cine partajăm informațiile dvs. personale.

Cum păstrăm în siguranță informațiile dvs.? Avem procese și proceduri organizaționale și tehnice în loc pentru a proteja informațiile dvs. personale. Cu toate acestea, nicio transmitere electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată să fie 100% sigură, astfel că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să înfrângă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice în mod necorespunzător informațiile dvs. Aflați mai multe despre cum păstrăm în siguranță informațiile dvs.

Care sunt drepturile dvs.? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea privind confidențialitatea aplicabilă vă poate acorda anumite drepturi referitoare la informațiile dvs. personale. Aflați mai multe despre drepturile dvs. privind confidențialitatea.

Cum vă exercitați drepturile? Cea mai simplă modalitate de a vă exercita drepturile este prin depunerea unei cereri de acces a subiectului de date sau contactarea noastră. Vom lua în considerare și acționa în conformitate cu orice cerere în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Doriți să aflați mai multe despre ce facem cu informațiile pe care le colectăm? Revizuiți notificarea de confidențialitate în întregime.

CUPRINS:

CE INFORMAȚII COLECTĂM?

CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS.?

PE CE BAZĂ LEGALĂ NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

UTILIZĂM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DE „NU URMĂRIȚI”

REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE?

CUM NE PUTEȚI CONTACTA PRIVIND ACEASTĂ NOTIFICARE?

CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informații personale pe care le dezvăluiți către noi

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care le furnizați voluntar.

Colectăm informații personale pe care le furnizați voluntar atunci când exprimați interesul în obținerea de informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activități pe Servicii sau în alte cazuri când ne contactați.

Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • adrese de e-mail
  • nume
  • numere de telefon
  • adrese

Informații sensibile. Noi nu procesăm informații sensibile.

Toate informațiile personale pe care le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte, și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificări ale acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Anumite informații, cum ar fi adresa dvs. de Protocol de Internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului dvs., sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați Serviciile noastre. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, URL-urile de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre modul în care și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în principal pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, și pentru scopuri interne de analiză și raportare.

La fel ca multe alte afaceri, colectăm, de asemenea, informații prin intermediul cookie-urilor și a altor tehnologii similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

Date de conectare și utilizare. Datele de conectare și utilizare sunt informații referitoare la servicii, diagnostice, utilizare și informații despre performanța pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informații despre dispozitiv, tipul și setările browserului și informații despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi datele și orele asociate utilizării dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de erori (uneori numite „dumps de prăbușire”), și setările hardware).

CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dvs. în alte scopuri cu consimțământul dvs.

Procesăm informațiile dvs. personale în scopuri variate, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem procesa informațiile dvs. atunci când este necesar să salvăm sau să protejăm interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni daunele.

PE CE BAZĂ LEGALĂ NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. personale numai atunci când credem că este necesar și avem un motiv legal valid (adică o bază legală) de a o face în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii pentru a intra sau a îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a îndeplini interesele noastre legitime în afaceri.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și UK GDPR ne cer să explicăm bazele legale valide pe care ne bazăm pentru a procesa informațiile dvs. personale. Astfel, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a procesa informațiile dvs. personale:

Consimțământ. Putem procesa informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământ) să folosim informațiile dvs. personale într-un scop specific. Puteți retrage consimțământul dvs. în orice moment. Aflați mai multe despre retragerea consimțământului dvs.

Obligații legale. Putem procesa informațiile dvs. atunci când credem că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu o autoritate de aplicare a legii sau agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau dezvăluirea informațiilor dvs. ca probă într-un proces în care suntem implicați.

Interese vitale. Putem procesa informațiile dvs. atunci când credem că este necesar să protejăm interesele vitale ale dvs. sau ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică amenințări potențiale la adresa siguranței oricărei persoane.

CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Pe scurt: Putem avea nevoie să partajăm informațiile dvs. personale în situațiile descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.

Putem fi nevoiți să partajăm informațiile dvs. personale în următoarele situații:

Transferuri de afaceri. Putem să partajăm sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor privind, o fuziune, vânzarea de active ale companiei, finanțarea sau achiziționarea întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.

UTILIZĂM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

Pe scurt: Putem utiliza cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Putem utiliza cookie-uri și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balizele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Nota noastră privind cookie-urile.

CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile stabilite în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra doar informațiile dvs. personale atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă de reținere mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau legale).

Atunci când nu avem nevoie continuă de informațiile dvs. personale pentru activitățile noastre de afaceri legitime, vom șterge sau anonimiza astfel de informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, din cauza stocării informațiilor dvs. personale în arhivele de backup), vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când ștergerea este posibilă.

CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne străduim să protejăm informațiile dvs. personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorice și tehnice.

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile pentru a proteja securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de siguranță și eforturilor de securizare a informațiilor dvs., nicio transmitere electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată să fie 100% sigură, astfel că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să înfrângă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice în mod necorespunzător informațiile dvs. Cu toate că vom face tot posibilul să protejăm informațiile dvs. personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propria dvs. răspundere. Ar trebui să accesați Serviciile doar într-un mediu securizat.

COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm intenționat date de la sau promovăm către copii sub vârsta de 18 ani.

Nu colectăm intenționat date de la sau promovăm către copii sub vârsta de 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și consimțiți la utilizarea de către minor a Serviciilor. Dacă aflăm că am colectat informații personale de la utilizatori cu vârsta sub 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge în mod prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă aflați că am colectat date de la copii cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@noted.ro.

CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

Pe scurt: În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea privind confidențialitatea aplicabilă vă poate acorda anumite drepturi referitoare la informațiile dvs. personale.

Poate că aveți dreptul să solicitați acces la informațiile personale pe care le deținem despre dvs., să le modificați, să le ștergeți sau să le restricționați. Puteți, de asemenea, avea dreptul să vă opuneți prelucrării informațiilor dvs., să retrageți consimțământul și să solicitați transferul informațiilor dvs. personale către altă parte.

Dacă doriți să aflați mai multe despre drepturile dvs. în conformitate cu legile privind protecția datelor, consultați secțiunea „Cum vă exercitați drepturile?” mai jos.

CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DE „NU URMĂRIȚI”

Pe scurt: Poate că puteți să setați funcții de „nu urmări” sau să dezactivați anumite tehnologii de urmărire.

Majoritatea browserelor web și a unor sisteme de operare mobile și mobile furnizează setări pentru a dezactiva sau a restricționa colectarea și utilizarea anumitor date de urmărire. Dacă ați setat funcția „nu urmări” în browserul web sau în sistemul dvs. de operare, vom respecta acele preferințe în legătură cu informațiile colectate prin intermediul unor cookie-uri și a altor tehnologii de urmărire. Totuși, în funcție de funcțiile pe care le utilizați sau de alte interacțiuni pe care le aveți cu noi, s-ar putea să nu putem să respectăm întotdeauna sau să răspundem la astfel de semnale.

REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

Pe scurt: Rezidenții din California au anumite drepturi referitoare la informațiile lor personale.

Rezidenții din California au dreptul să solicite, în conformitate cu Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA), să obțină din partea noastră o listă de toate informațiile personale pe care le deținem despre ei și să le ștergem în anumite circumstanțe. Dacă sunteți rezident din California, aveți dreptul să solicitați aceste informații, contactându-ne la office@noted.ro sau la adresa:

NOTED PROEXPERT SRL

Str. Corneliu Coposu, nr. 75D, Zalău, Sălaj 450103, Romania

Vă rugăm să luați în considerare că vom verifica identitatea dvs. înainte de a răspunde la astfel de solicitări. Dacă faceți o astfel de solicitare, vă vom furniza informații specifice despre cum putem să răspundem solicitării dvs. Câmpurile de răspuns pot varia în funcție de solicitările dvs.

FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare periodic pentru a menține coerența și pentru a reflecta orice schimbări în practicile noastre sau în legile aplicabile.

Putem actualiza această notificare de confidențialitate de la timp la timp. Actualizările vor intra în vigoare imediat după publicarea lor pe această pagină.

CUM NE PUTEȚI CONTACTA PRIVIND ACEASTĂ NOTIFICARE?

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această notificare sau la modul în care procesăm informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați în următoarele moduri:

Prin e-mail: office@noted.ro

Prin poștă:

NOTED PROEXPERT SRL

Str. Corneliu Coposu, nr. 75D, Zalău, Sălaj 450103, Romania

CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

Dacă doriți să revizuiți, să actualizați sau să ștergeți informațiile personale pe care le-am colectat de la dvs., puteți să ne contactați prin e-mail la office@noted.ro sau să ne trimiteți o cerere scrisă la adresa noastră de corespondență:

NOTED PROEXPERT SRL

Str. Corneliu Coposu, nr. 75D, Zalău, Sălaj 450103, Romania

Vom lua în considerare și acționa în conformitate cu orice cerere în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.